حیدرپور: دوباره گهر را می‌سازیم

 

 مهابادی جزو گزینه‌های سرمربیگری است 

 

 

اولین وب هواداران گهردورود:  مدیرعامل جدید باشگاه گهر در مورد برنامه‌هایش برای فصل آینده صحبت می‌کند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اسماعیل حیدرپور می‌گوید: «دوباره گهر را خواهیم ساخت و با کمک خدا به طور قطع این تیم را به جایگاه واقعی خودش خواهیم رساند.

وقتی تیم گهر در نظرسنجی برنامه نود در بین پنج تیم پرطرفدار کشور قرار می‌گیرد مسئولیت همه‌ ما و مسئولین استان در قبال این تیم دوچندان خواهد کرد. ما حدود بودجه‌ فصل جدید گهر را بین دو تا چهار میلیارد تومان برآورد کردیم که در قبال بودجه‌ حداکثری تیم را برای صعود به لیگ برتر خواهیم بست و در غیر این صورت اولویت بر حضور خوب و قرارگیری بین تیم‌های بالانشین است.»

او در مورد گزینه‌های سرمربیگری گهر هم می‌گوید: «اولویت ما برای فصل آینده داوود مهابادی است چرا که اعتقاد دارم ایشان نقش عمده ای را در صعود گهر به لیگ برتر داشت و فصل گذشته به حق خودش نرسید. همچنین ابراهیم قاسمپور، مجتبی تقوی و غلامحسین پیروانی دیگر گزینه‌های نیمکت گهر هستند. اگر دادستانی کل حمایت‌های لازم را از ما انجام دهد به طور قطع با یکی از این مربیان مدعی صعود به لیگ برتر خواهیم بود.» او در مورد بازیكنان تیم هم می‌گوید: «اولویت باشگاه جذب بازیکنان بومی است.

البته به شرط تأیید کادر فنی و بازی در لیگ‌های دسته اول و برتر و داشتن رضایت‌نامه ما این بازیکنان را جذب خواهیم کرد. باید عنوان کنم که طی فصل آینده‌ تمامی بازیکنان باید تابع تشکیلات باشگاه و کادر فنی باشند و ما بازیکن سالاری نخواهیم داشت.

البته با این نظر که تیم باید 100درصد بومی باشد نیز مخالفم و اعتقاد دارم بضاعت فوتبال استان ما در حدی نیست که بخواهیم در تمامی پست‌ها در رقابت‌های فرسایشی مانند لیگ دسته اول از بازیکنان بومی استفاده کنیم.» 

 

 

 

مايلي کهن: بازي‌ در دورود به گهر لطمه زد

 

اولین وب هواداران گهر: سرمربي سابق تيم فوتبال گهر گفت: بزرگترين لطمه اي که گهر در ليگ دوازدهم خورد برگزاري بازي‌هاي اين تيم در شهرستان دورود بود.

محمد مايلي‌‌کهن درباره برنامه‌هايي که براي حضور در پرسپوليس ارائه داده است، اظهار داشت: اشتباهي که در فوتبال ما وجود دارد اين است که قبل از انتخاب سرمربي بايد برنامه داده شود اما طبيعتأ زماني که سرمربي انتخاب مي‌شود مي‌تواند بازيکنانش را برگزيند و برنامه سال آينده را ارائه دهد.

به نقل از فارس، وي در مورد اينکه چه پيشنهادهاي ديگري به جز پرسپوليس دارد گفت: با جاي ديگري صحبت نکردم و هم اکنون منتظر اين تيم هستم. اگر انتخاب نشدم براي آن آرزوي موفقيت مي‌کنم. پرسپوليس تيم محبوبم است و هميشه دوست دارم موفق باشد.

سرمربي سابق گهر در مورد اينکه چه اشخاصي در نتايج ضعيف گهر نقش داشته اند، ياد آور شد: من در نيم فصل دوم به تيم آمدم، گهر به جز نداري‌هاي زياد مشکلات فراوان ديگري داشت، در واقع شايد اين تيم هزينه مي‌کرد، اما هزينه ها به موقع صورت نمي‌گرفت.

مايلي کهن با اشاره به برگزاري بازي‌هاي اين تيم در نيم فصل دوم در شهرستان دورود خاطر نشان کرد: مشکلات زماني آغاز شد که مسابقات گهر در شهرستان دورود برگزار شد، در واقع تيم ما آنجا نبود و بازيکنان هم در اين شهرستان مهمان بودند، بعد ازمسابقه بايد سوار اتوبوس مي‌شدند و به محل تمرين حرکت مي‌کردند.

وي افزود: بايد علم ورزش و تغذيه وجود داشته باشد، اعتقاد دارم يکي از بدترين عواملي بود که به تيم لطمه زد، برگزاري بازي هاي گهر در شهرستان دورود بود. شما ببينيد اساسا تيم هايي که در نيم فصل اول در انتهاي جدول قرار داشتند در پايان نيم فصل دوم هم در همان جا بودند و تيم‌هايي که بالاي جدول نيز بودند تغييري نکردند.

 

 

 

 

 

 


مهدی نعمتی سرپرست کانون هواداران گهر

 

 

 

سایت ایران41:یکی از هواداران گهر که سالهاست روی سکو ها نام گهر را فریاد زد و همه هواداران گهر او را می شناسند ، کسی که کمک کرد  صدای فرهنگ هواداران گهر در سراسر دنیا شنیده شود و قوم لر را با فرهنگ ترین هواداران ایران بخوانند کسی نیست جز مهدی نعمتی .

مهدی متولد سال 1363 در شهردورود است ، وی لیدری را از سال 1384 از تیم داماش دورود آغاز کرد و با جان و دل از تیم محبوب خودش و تیم شهرش طرفداری کرد.

مهدی امروز به ما گفت :شاید دیگر در خدمت همشهریانم نباشم ،از تمام مردم دورود سپاسگذارم و دست همشون رو می بوسم.

امیدواریم شرایطی ایجاد بشه تا مهدی بتونه به تیم محبوبش برگرده و دل هواداران گهر رو شاد کنه و تا سالیان سال کنار هواداران گهر به کار خودش ادامه بده.

ماهم از  مهدی نعمتی  به خاطر زحمات بسیارش که برای تیم گهر کشید تشکر میکنیم.

 

 

 

 

 

تمرین تیم گهر قبل از دیدار با سایپا

 

سایت ایران41:امروز گهری ها ساعت5 بعد از ظهر وارد دورود و ورزشگاه تختی دورود شدند و تمرین سبکی برای بازی فردا مقابل سایپا انجام دادند.نکته قابل توجه اینه که تیم های حریف همیشه زودتر از گهر به استان لرستان می آیند.

گهر در دیدار گذشته خود با نتیجه 5 بر1 مغلوب مس کرمان شد.امیدواریم گهر هفته آخر لیگ برتر رو با پیروزی پشت سر بزاره ودل هواداران گهردورود و مردم دورود رو شاد کند.

 

 

 

شروع دوباره اولین وب هواداران گهردورود 

 

 

با سلام خدمت شما دوستان عزیز و همراهان همیشگی اولین وب هواداران گهردورود

مدتی بود که مشکلاتی باعث آپدیت نشدن این وب شد و مشکلات حل شده و قالب جدید برای وب هواداران قرار گرفته و با قدرت بشتری در خدمت شما دوستان عزیز خواهم بود و تمام تلاش خود درا برای رضایت شما دوستان عزیز خواهم کرد

باتشکر: وحید بوالحسنی و حسن چهارمهالی

 

 

 مشکل سایت ایران41 برطرف شد

 

 

 

 

 

 

 سجاد گراوند بازیکن دورودی گهردورود 

 

روزگذشته با سجاد گراوند بازیکن دورودی گهردورود تماس گرفتیم و قرار گذاشتیم برای گفتگو با وی ، ایشان گفتند ساعت5 بعدازظهر  زمین چمن ناصرالدین تمرین دارم و قرار شد اونجا همدیگرو ببینیم .

برای من سوال  بود چرا سجاد برای تمرین به آنجا می رود و در تختی تمرین نمی کند که وقتی به اونجا رسیدم جواب سوالمو گرفتم.

سجاد با بچه هایی از ناصرالدین و...که علاقه داشتند با بازیکن محبوب خودشان تمرین کنند قرار داشتند و تمرین می کردند.

خیلی خوشحال شدم که عده ای از نوجوانان و جوانان دورودی به واسطه حضور بازیکن گهر علاقه ی زیادی به تمرین و فوتبال پیدا کردند.

به نظرم امثال سجاد و مجید خمیس الگوی خیلی خوبی برای فرزندانمان هستند، چرا که آنان وقتی در کنار یک بازیکن دورودی که در لیگ برتر توپ می زند بازی کنند انگیزه ی فراوانی برای رسیدن به جایگاه آنان پیدا می کنند و چه بسا چند سال آینده چندین سجاد گراوند ومجید خمیس از میان همین نوجوانان و جوانان به فوتبال کشور معرفی می شود.

متن کامل گفتگو به زودی در همین سایت 

 

 

 

 

 

 لیگ برتر دلش برای هواداران گهرتنگ می شود

 

سایت ایران41:هوادارانی از زن و مرد که دلسوزانه تیم خودشون رو حمایت می کردند و دوست نداشتند تیم حریف با ناراحتی از شهرشون بیرون بره ، کاری می کردند که تیم حریف خوشحال و با خاطره خوش از شهردورود خارج شود.

هوادارانی که از نداشتن استادیومی استاندارد و بدون امکانات رنج می بردند، هوادارانی که برای تجهیز شدن استادیومشون لحظه شماری میکردند ، هوادارانی که روز وشب کارشون شده بود تیم گهر و استادیوم تختی که تا پایان لیگ برتر هم جایگاه تماشاگرانش آماده نشد و هواداران گهر بر سر دیوار ها وبام خانه ها به تشویق تیمشون پرداختند.

بی شک بهترین هواداران ایران هواداران گهر هستند ،بدون اغراق باید هواداران گهر را بهترین هواداران ایران دانست ،این حرف من نیست ، این حرفها را بازیکنان ومربیانی که به این شهر آمده اند می گویند( امیر قلعه نویی ،علی دایی،یاوری،ویسی،مرفاوی،مظلومی و...) این افراد از سرشناس ترین مربیان فوتبال هستند که همگی به اجماع هواداران گهر را نمونه خواندند.

از مربیان که بگذریم بازیکنان تیمهای رقیب لب به تحسین این تماشاگران گشودند ،سیدمهدی رحمتی در مصاحبه بعد از بازی گفت:اولین بار است در استادیومی فحاشی نشنیدم .

 بعد از بازی با آلومینیوم رضا ناصحی و میلاد میداوودی را بیرون ورزشگاه در میان انبوه هواداران گهر دیدم ،جلو رفتم و به ناصحی گفتم:رضا جان تو کدوم استادیوم این جور راحت کنار هواداران تیم رقیب موندی و اینقدر با احترام باشما برخورد کردند،تازه اونم بعد از بردن تیم رقیب ؟رضا تو یه جمله با احساس خیلی بالایی گفت: خدایش بهترین هواداران ایران اینجان هیج جا اینقدر احساس راحتی نکردیم.

آره دورود شهر اخلاقه به خودم میبالم تو همچین شهری زندگی میکنم با همچین مردمی، درسته دله ما واسه لیگ برتر تنگ میشه، اما دل لیگ برتر خیلی بیشتر برای این هواداران تنگ خواهد شد،چون ما به لیگ برتر اخلاق را هدیه دادیم .